Hacamat İle Migren Tedavisi

Yüzde yüz sağlıklı ve güvenli hacamat yalnızca nezih ortamda işinin uzmanı kişilerce yapılabilir. “Hacamat ile migren tedavisi nasıl olur, hacamat aşamaları nedir, hacamat migrene kesin çözüm müdür?”  Sorularından önce sizlere hacamatın tarihinden bahsetmek isterim. Kanın deri altından çekilmesi tedavisine Müslümanlar “hacamat” demektedir. Hacamat yaptırmak dinimizce sünnet olmakla beraber doğru tekniklerle yapıldığında alternatif tıp tedavisi ve şifa kaynadığıdır. Hacamat sırasında durgun kan ve aşırılığa yol açan vücutta ki enerjiyi, durağanlaşmış, genellik hastalık yapıcı vücut sıvılarını dışarı çekmek için cilt üzerinden vantuz uygulaması yapılmaktadır. Geçmişte bambu, kemir ve boynuzla yapılan bu uygulama günümüzde cam bardağa benzer veya direk olarak cam bardaklarla yapılmaktadır. Hacamat Doğuda ve Batı’da sıklıkla başvurulan evrensel bir uygulama olmuştur. Vücutta toplamda 7 bölge de aktif olarak uygulanmaktadır.

Hacamat İle Migren Tedavisi Nasıl Olur?

Günümüzde oldukça sık karşılaşılan migren, kronikleşmiş bir baş ağrısıdır. Hacamat ile migren tedavisi yaptırmaya karar verilmeden önce migren tanısı mutlaka uzman hekimlerce konmuş gerekir. Ekibimize rahatsızlıklarınızdan bahsettiğinizde, baş ağrınızın nedeninin migrenle ilgisi olup olmadığını sizlere aktaracaktır. Migren rahatsızlığı demek birçok organda oluşan belirtilerin bir arada ortaya çıkması demektir. Migren nedenlerini incelediğinizde dışarıdan alınan gıdalar ve vücutta oluşan toksinlerin direk olarak bu rahatsızlığa etki ettiğini görebilirsiniz. Defalarca doktora gitmenize rağmen bir sonuç alamadığınız ve alternatif tıp yöntemleri aradığınızda şüphesiz sizlere en iyi gelecek doğal şifa, hacamat olacaktır. Vücutta bulunan toksinleri ve zararlı sıvıları atmanız için hacamat en iyi yöntemdir. Uygulanan hacamat seanları ardından migren ataklarınızda büyük bir azalma görecek, artık ataklarınızın o kadar sıklıkla olmadığına şahit olacaksınız.

Migren Tedavisinde Alternatif Tıp, Hacamat

Hacamat ile migren tedavisi yaptırmaya karar verdiğinizde, direk olarak iletişim numaralarımızdan bizlere ulaşabilirsiniz. Bizlere migren rahatsızlığından dolayı ulaştığınızda ekip olarak öncelikle sizlere “tüm vücut” detoksu uygulaması yapmaktayız. Bu uygulama sayesinde hacamat tedavi sonuçlarını daha net bir şekilde alabileceksiniz. Migren atağınız sırasında bile uygulayacağımız ve ilk seansta bile etkilerinizi görebileceğiniz migren hacamatında seanslar hastalığın yoğunluğuna da bağlıdır. Kalıcı olarak migrende iyileşmesi zor ama etkileri ve sizlere sağladığı rahatlama konusunda etkisi büyük olan alternatif tıp yönteminde migren ataklarınızda zaman aralığı oldukça seyrekleşecektir. Konvansiyonel tedavilerle de bile migren tümüyle geçmediğine şahit olabilirsiniz. Hacamat ile birlikte sizlere aktarmış olduğumuz beslenme alışkanlığı ve yaşam tarzı değişikliklerini de uygulamanız, migreninizde bayağı rahatlamalar yaşamanızı sağlayacaktır.